min stora lillebror

Jag är berikad med dom finaste syskonen som jag älskar över allt annat på jorden. Jag är så stolt, men samtidigt känner jag mig så fruktansvärt uppgiven och maktlös över hur deras situation ser ut. 
Utan att gå in på närmare detaljer så har dom det tufft båda två. Dom är 18 och 11 år gamla, men har redan sett och hört saker som inget barn ska behöva höra i så ung ålder.
Jag har själv varit en del av det, och det är just nu när jag har flyttat hemifrån och kan hjälpa dom att fly vardagen ibland, som jag inser vilken påverkan jag har. Jag kan hjälpa dom om dom behöver komma ifrån, jag kan köra, hämta, lämna dom någonstans och jag finns här för dom om dom behöver mig. Jag känner mig som en viktig vuxen människa i deras liv och jag vill att dom ska känna att Agnes finns där. Och oavsett hur, när och var så kommer jag hjälpa dom genom allt. Hur mycket det än må kosta. Det finns ingenting jag inte gör för mina syskon.
 
Ikväll har vi varit och firat min stora lillebror som fyller 18 år nästa vecka, vi åt gott på La Gondola och fick oss en minnesrik kväll. Så tacksam. Så lycklig. Och inatt sover lillebror här, vi har kikat på film, puffat på vattenpipan och bara haft det mysigt. Fler sånahär kvällar! ♥ Nu blir det natten för oss. 
Vardag | |
Upp