löning och helgjobb

Det är definitivt hösttröttheten som lagt sig som ett täcke över mig. Men det har jag varken tid eller lust med så det är bara att köra på. 
Jobbat idag, det var fullt ös men hade väldigt mysigt stundvis ändå med min fina kollega och chef när vi skulle byta ut aaalla spjut (hängare) i hela butiken. Stod faktiskt och var väldigt väldigt tacksam för mitt jobb, jag är så stolt över mig själv för att ha kämpat mig dit jag är idag. Hårt jobb pays off! Verkligen! Men man ser det inte förrän efter helvetet har jag märkt.
Imorgon kör jag öppning-stängning i Mölndal, jag jobbar ju i 3 olika Nillebutiker så har ni vägarna förbi så kom dit! Vi har fortfarande kampanjpris på våra lyktor med 4 st avtagbara värmeljushängare i. 50 % off! 
Annars kan ni komma dit och bara snacka skit med mig en stund :) 10-15 kör vi!
Gonatt, sov gott ♥
Vardag | |
Upp