I will never forget you / TMI TAG

Är man ovanligt självupptagen eller i brist på annan syssla?
 
1: Vad har du på dig?
En stor svart tisha och mjukisar, and that's pretty much it!
 
2: Någonsin varit kär?
Ja, väldigt!
 
3: Någonsin haft ett jobbigt break up?
Fruktansvärt, det var den tuffaste tiden någonsin. Min trygghet och i princip mitt liv försvann med honom. Det var då man insåg hur mycket som berodde på honom! Man ska inte hänga upp sitt liv på någon, även om jag har väldigt lätt för det pga min ångest. 

4: Hur lång är du?
Jag är 160 cm!

5: Hur mycket väger du?
Alltså jag äger inte ens en våg. Och jag är inte särskilt brydd om min vikt, men skulle tro att det ligger på 48-49 kg! Jag äter det jag vill :)

6: Några tatueringar?
Inte än... måste samla ihop en kosing först hihi :-)

7: Några piercingar?
Septum, naveln och 4 i öronen

8: OTP?
Fick googla denna förkortningen, gammal! Men jag vill säga att jag tror på ödet.. och jag och min sambo har ju ett galet förflutet som fört oss samman tillslut ändå så ja, I believe in it. 

9: Favoritprogram?
Oj. Svenska Hollywoodfruar!
 
10: Favoritband?
Dead by April är faktiskt det enda bandet där alla låtar är grymma. Och This Wild Life.. gud. 

11: Någonting du saknar?
Förlorade vänner, det gör ont ibland. Mina syskon, mormor, min hund Enya.. det finns en del!

12: Favoritlåt?
Nothing Left -  Kygo
Never forget you - Zara och MNEK
As a butterfly - Dead by April 
Replace you - Dead by April 
 
13: Hur gammal är du?
Nyss fyllda 20!

14: Stjärntecken?
Jungfru 

15: Någonting du letar efter hos en partner?
Trygg, snäll och lite fjäskig ;-)
 
16: Favoritmotto?
"Before you condamn me, try walking in my shoes" "Everything will be okay in the end. And if it's not okay, it's not the end"

17: Favoritskådespelare?
Meryl Streep!

18: Favoritfärg?
Måste väl säga något så tråkigt som svart, vitt och grått. En del beige också. 

19: Hög eller låg musik?
Det beror på faktiskt. Ur högtalare - HÖG men ur hörlurar föredrar jag lägre. Skadad från tonåren med tinitus. 

20: Vart går du om du är ledsen?
Min pappa eller pojkvän. 

21: Hur lång tid tar det för dig att duscha?
Har jag långdusch kan det ta 25-30 minuter, annars 10 om jag ej tvättar håret :)

22: Hur lång tid tar det för dig att göra dig i ordning på morgonen?
Smink - 20 min
Hår - 0 (haha, jag sätter verkligen bara upp det i en knut) 

23: Någonsin varit med i ett slagsmål?
Nja, man har väl pucklat på killen ett par gånger på fyllan och när han gör mig arg men annars, nej. 

24: Turn on?
Dominanta killar, mystiska, goda parfymer, tattoos, händer där dom egentligen inte ska vara ;-)

25: Turn off?
Osäkerhet eller typ klumpiga boys.. det är inte nåt jag tänder på. 

26: Anledningen till att du började med YouTube?
TÄNK om man kunde svara som en rockstar och bara "Det var inte tänkt att jag skulle bli så stor men.. a bitch gotta do what a bitch gotta do" Haha. 

27: Rädslor?
Dö ensam.. eller att jag är infertil... 

28: Senaste saken som fick dig att gråta? 
Ångest ♥

29: Senaste gången du sa att du älskade någon? 
1h sedan när sambon gick iväg och jobbade!

30: Meningen bakom ditt YouTube-namn? 
Jag har ett ofrivilligt konto eftersom jag har en chromebook och då även gmail. 

31: Senaste boken du läste?
Ensamma hjärtan & Hemlösa hundar tror jag. Kom inte så långt innan lånetiden var slut dock.. 

32: Boken som du förtillfället läser? 
Jag är inget fan av böcker måste jag erkänna... 

33: Senaste programmet du såg?
Real Housewives of Orange County tror jag. 

34: Senaste personen du pratade med?
Pappa
 
35: Förhållandet mellan du och den  senaste personen du smsade med? 
En gammal kollega från mitt förra jobb, vi hade en vanlig relation som kollegor har!
 
 36: Favoritmat? 
Min vegetariska "kött"färssås, fisk och sushi. 
 
37: Plats du vill besöka?
Oj... Irland, Bahamas, Maldiverna, Santorini, Dalarna.. aa!

38: Senaste platsen du besökte?
Var nyss på thaien!

39: Är du kär? 
Jaa, i min pluppis ♥

40: Senaste gången du blev förolämpad? 
Ehm. Det var ett tag sedan, men det var när en nära relation tog slut. 
 
41: Favoritsmak på godis?
Jag gillar ju inte lösgodis... chokladmänniska all the way!

42: Vilka instrument spelar du?
Jag kan en del låtar på gitarr, men inte på någon avancerad nivå alls, haha. 

43: Favoritsmycke?
Min mormors vigselringar utan tvekan. 

44: Senaste sporten du spelade?
Utfallssteg i skidbacken, I'm gonna work that booty. 

45: Senaste låten du lyssnade på?
Never forget you med Zara & MNEK 

46: Favoritraggningsreplik?
Jag är sämst på att ragga! Kan verkligen inget sånt.. 

47: Har du använt den någon gång?
Jag låter mig bli uppraggad istället ;-)

48: Senaste gången du var med någon?
Jag är sambo och spenderar varje dag med honom ♥
 
 
Vardag | |
Upp