full rulle hela helgen

Åh herregud. Jag tror att min add-hjärna har fått den största påfrestningen hittills iår. 
Jag har i skrivande stund 4 stora karlar som ligger raklånga i min soffa/extrasängar/luftmadrasser. Min gamla gymnasiekompis Linn ligger och sussar i min säng och det är tomma flaskor och glas ÖVERALLT. Herreguuud.
Jag är ju så pedant med sånt så det finns inte, det får inte finnas tomma flaskor/chipssmulor/godispapper/tomma glas eller flaskor och massa kladdig alkohol och blanddricka (förstår ni eller?) i mitt vardagsrum!!!! Haha jag kommer därför spendera större delen av förmiddagen med att städa och torka skit.
Men det är såklart roligt att träffa gamla kompisar också, men med mitt lilla problem i mitt i huvud har jag så svårt att koppla av när det vankas kalajs och vi står för "lokal". Jag kan liksom inte släppa kontrollen och njuta av tillfället.
Hua.
I eftermiddag ska jag och min fina Linn i alla fall gå iväg på mani-pedi (manikyr o pedikyr) och ikväll ska karlarna på konsert på Brewhouse, tror Lillasyster blandannat ska spela! 
Till råga på allt så hade jag en riktigt hektisk eftermiddag på jobbet igår, vi fick leverans i torsdags och kampanjbyte igår så jag och butikschefen hade och stå i *winkwink* Och nästa vecka kör vi hel-vecka så det ser jag fram emot! Cash is king.
 
Det var allt, nu ska jag som sagt plocka glas. Phuck. 
Vardag | |
Upp