nike air max

Det blir mycket klagande på bloggen nu märker jag, hehe. Men livet är inte alltid guld & gröna skogar, speciellt inte när mensen är på intågande heller. Jag blir ju som ni vet en helt annan människa. Usch.
Det som förgyllde min dag var i alla fall när fick en avi för att mina skor kommit! Så jag sprang in och hämtade dom efter jobbet, och asså... åååå vad snygga dom är! Mina nya jobb/promenad skor. Eftersom jag inte har en enda still stund på mitt jobb då det alltid är spring fram och tillbaka upp och ner hela tiden måste jag ha ett par skor som värnar om mina små fossingar. Jag har ganska lätt för att få ont i fötterna och knäna om jag går i fel skor för länge så detta behövde jag. 
Dom är lite dyrare men jag märkte att ju mindre fötter du har, desto billigare är dom. Jag går ju på barnstorlek då jag har 35/36 i storlek, så mina gick på 999 :- från Zalando! Kunde inte vara nöjdare och dom är en fröjd att gå i, superbekväma verkligen.
 
 
999 :- från Zalando 
 
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
 
 
 
 
 
 
Vardag | |
Upp