min fina pappa

Jag och kärleken syndade ikväll igen och köpte med oss MAX hem till middag.. haha gud alltså vilka slötottar vi är. 
Men men, man har sånna perioder också. 
Pappa och hans sambo hämtade upp oss i sin NYA bil! Fattade ingenting då jag brukar vara den första som får reda på sånt, men icke. Så jag hjälpte honom att köra hem den och den får även stå parkerad hos oss tills han sålt den. 
Blev så glad i hjärtat av att se pappa så glad över sin nya pärla. Han har haft det riktigt kämpigt och mått väldigt dåligt en tid men nu ser man verkligen livsglädjen i honom. Han är lyckligt kär, blivit chef på sitt jobb och nu köpt den här superfina bilen. Han är så glad och jag är så stolt över min lilla pappa. Han fyller år på måndag och då ska jag köpa honom något fint, så mycket som han gjort för mig de senaste åren - jag är så himla rädd om min pappa.
Han och hans sambo är väl de enda stabila vuxna jag har i mitt liv just nu pga dålig relation till min mamma. Dom ställer alltid upp och det är alltid dom jag går till om jag behöver prata. 
Lite extra kärlek till dig idag, pappa! Jag älskar dig! 
 
Vardag | |
Upp