lördag och thailunch

Haft en såndär perfekt lördag idag. Bortsett från en riktigt hemsk mensvärk så har jag mått toppen, min svärmor och P's lillasyster är i stan och har tjejweekend så vi passade på att ratta till en lunch på Moon Thai som ligger vid Valand, Avenyn. Alltså, åk dit! Vilken upplevelse. Vi åt i en tuktuk och toaletterna var oslagbara med levande fiskar i en damm, djungelmusik (? haha) och väggarna var liksom klädda i bambustänger. Så himla snyggt gjort! Och maten var naturligtvis fantastisk också, 5 av 5!
Efter det kramades vi hejdå och jag och kärleken styrde skutan hemåt varpå vi blev så himla trötta.. så jag har endast svept några koppar te och tänt ljus i hela lägenheten. Mysmys! 
Nu sitter jag och filar på lite jobbgrejer som behövs göras, sen blir det nog någon film i soffan med kärleken. 
Hoppas ni har en fin lördagskväll ♥ ♥ ♥
 
> Att mysa runt i min pojkväns t-shirt är det bästa jag vet <
Vardag | |
Upp