lönefredag och trollhättans nyblivna änglar

Hörrni, det är löning idag! Jag är även ledig så det vankas städning av hela lägenheten och fluffa till lite överallt.
Fint så.
- Men, även jag måste visuellt tända ett ljus för människorna som föll offer för den mest sjuka, hjärndöda typen igår. Det får bara inte hända. Aldrig mer, Sverige. Aldrig mer. Det är i skolan barnen spenderar nästan all sin tid och att inte kunna gå säker där, vart förväntas dom gå säkra då? 
Det är helt och hållet fruktansvärt och mina tankar finns framförallt hos föräldrarna, vännerna och deras familjer. 
 
Sen måste jag bara slå ett fett slag mot Sossarna. Alltså, det största SKÄMT-partiet någonsin. Hela Sverige håller på att rasera och det mördas till höger och vänster. Men, det är klart. Vi lever i ett bidrags-samhälle. USCH.
Annat var det på Reinfeldts tid, kan ärligt säga att mitt hemland kändes bra mycket tryggare och bättre än vad det gör nu. HEJA FREDRIK. 
 
 
Vardag | |
Upp