kärleken till energidryck

Har ju länge haft ett obotligt beroende av Nocco, den liksom förenklar min vardag och speciellt eftersom jag den senaste veckan haft huvudvärk varje dag. 
Dyrt beroende dock, så jag får komma på något annat som får hjärnan att samla ihop sig!
 
Pappa var nyss här och satte upp vår nya dusch. Eller själva dusch-setet. Hur fasen förklarar man? Ny slang, munstycke och stång i alla fall haha.. Blev så mycket fräschare och för en enkel peng kan man göra förbättringar!
Nu fattas bara det nya spegelskåpet och en ny toalettsits så är vi på banan. Lär höja värdet på lägenheten också om vi får för oss att sälja någon gång, vårt mål är att gå i alla fall 500.000 plus på försäljningen i så fall! 
Men på tal om något helt annat så måste jag försöka komma mig ut på en powerwalk imorgon, var alltför längesedan pga huvudvärken, så fingers crossed för mig. Nu ska jag kolla Svenska Hollywoodfruar och bara mysa! 
 
 
Vardag | |
Upp