hudvård

Igår hade jag en riktig djuprengöring av mitt ansikte, har slavat ganska mycket den senaste tiden för att jag varit så enormt trött och det har varit mycket att ta in i och med nya jobbet. Så igår fick ansiktet lite lyx!
Jag använder Biotherm's hydrating foaming cleanser som min vardagliga tvättkräm, masserar in den i huden en stund tills den nästan stelnar - sen sköljer jag.
Efter det gick jag på med min scrub som är från det italienska märket Collistar, har inte provat något därifrån innan men denna är jättebra. Den luktar supergott, har stora korn och återfuktar och rengör på djupet! 5/5 toasters.
Och slutligen går jag på med min mask som är från TBS, och det är deras Warming Mask som är helt otrolig. Den blir verkligen helt ljuvligt varm, som om man lagt en varm fuktig handduk över ansiktet. Den blir dock lite dammig efteråt, men jag vet inte om det kanske bara är mitt ansikte som är mysko. 
Hur som så var det välbehövligt och man känner sig genast mycket finare och fräschare med ett rent ansikte! 
 
 
Hälsa, Vardag | biotherm, collistar, skincare, thebodyshop | |
Upp