en bättre torsdag

Är sådär gottigt trött i kroppen, jobbade på i riktigt bra tempo idag tills huvudvärken slog till från ingenstans. Lagom tills jag skulle sluta för dagen men ändå.. så jobbigt!
Vi hade ett jättemysigt frukostmöte hos min chef imorse, har så himla goa kollegor och jag är så tacksam. Sedan jobbade vi på i butiken och fick gjort väldigt mycket. 
Linnégatans butik är en av dom minsta, så vi får komprimera ihop väldigt mycket (men ack så mysigt vi har det där inne) och när det då kommer 3-4 pall i leveransen så gäller det att vara rapp på golvet minsann!
Kom hem för en stund sedan i alla fall och tagit hand om min karl som mår lite sådär idag, stackarn. Ikväll ska vi bara kika på tv och mysa - det behövs det också ibland. 
Kram på er! ♥
 
 
En höstbild jag tog igår på min promenad 
Vardag | |
Upp