helt ensam och det är tyst

Jag njuter så himla mycket av tystheten och att få vara helt ensam, jag är en riktig ensamvarg innerst inne!
Åkte iväg på bio med pappi och lillasyster, såg Pan. Den var helt okej men inte min typ av film egentligen.
Nu har jag vart hemma ett tag, killen har åkt till Smögen och jag njuter som sagt av att få vara ensam. 
Vi hade DMstart på jobbet idag, julöppningen drog igång och det blir min första julrusch på Nille! Vi hade väldigt roligt och vid stängning låg vi 1a i försäljningen, så bra jobbat idag! Kul att jobba när det går så mycket framåt.
Nu tar jag helg i alla fall, den kickas igång med tvätt och en riktig städdag imorgon så att allt är rent och fräscht. Då blir det även lugnt och stilla i mitt huvud ;-) 
Bjuder på en bild på mig i polo och min nya page! Har helt klart funnit min nya frippa - stormtrivs i kort och snedbena.
 
 
Vardag | |
Upp