3 saker

Tre egenskaper jag har:
Glad
Trevlig (kanske lite för trevlig ibland.. haha)
Ordningssam

Tre saker jag gillar:
Te
Långa sköna duschar
Spotify

Tre saker jag inte gillar:
Folk som kör alldeles för sakta
Onödiga bråk/diskussioner
Gå upp innan 8

Tre beteenden jag hatar:
Slarv, är själv Sveriges största slarver!
Arrogans 
Omogenhet

Tre saker jag avundas:
Folk som kan ha många bollar i luften
Folk som vågar slå sak i saker och ting
Och folk som faktiskt inte kan stressa.. värsta som finns. 

Tre saker jag drömmer om:
Kunna köpa min egna fina bil
Jobba mig uppåt i butiksbranschen, tillslut ha min egna butik
Skaffa hus, familj och vovve

Tre saker som skrämmer mig:
Världen, allt som sker just nu... 
Bli obotligt sjuk
Att förlora någon i familjen

Tre sanningar:
Jag tycker inte om att vistas bland för mycket folk, en tendens till social fobi men inte riktigt så allvarligt.
Jag kan tyckas vara väldigt framåt och orädd, men jag är extremt sårbar och liten. 
Jag är väldigt bra på att skriva, det är mitt största intresse. 

Tre saker som jag vill ha:
En bil, haha. 
Mycket pengar
Ett renoverat kök och badrum #materialgirl 

 

 

Vardag | |
Upp