mammas lussebullar

Trots en mensvärk som gör att jag knappt kan stå upprätt så ville jag verrrrkligen få bakat mina lussebullar. Så himla sugen. Så ställde mig och gjorde en sats som står på jäsning nu. Det är storm ute och jag har tänt andra adventsljuset, måste erkänna att det är mysigt i min ensamhet och gå och lalla.
Ang mammas lussebullar så är det jordens bästa recept, har både vit choklad och mandelmassa i degen så dom blir SÅ saftiga, chefen kommer få en upplevelse utöver det vanliga. 
Jobbar inte så fasligt mycket denna veckan men har en del inplanerat ändå, får se hur mycket som blir gjort dock om den här värken ska fortsätta... brukar ju ofta vara så att min mensvärk blir fruktansvärd om jag haft det stressigt och oroligt omkring mig, men så här jävligt har det väl ändå inte varit..! 
Illamående, huvudvärk, trött som ett as och magen svullnar upp å det grövsta. KUL MED MENS HÖRRNI.
 
Nu återgår jag <3
Vardag | |
Upp