kulturkalaset 2015

Igår blev jag spontant meddragen att se Beatrice Eli och mitt äslakde Dead by April. Spontant BLIR alltid bäst! Det var såå mysigt, fint väder och superbra musik. 
Såg DBA för 3 år sedan i Motala, och den upplevelsen toppar nog det mesta. Världens bästa konsert under stjärnhimlen, superlycklig. 
Men, fick fnys om denna Beatrice Eli också, sjukt bra verkligen. En ny favorit på spotify. 
 
Ikväll skulle jag ut på kulturkalaset igen (3 dagen haha) med min gamla kollega, men efter gårdagen med upptrampat skoskav, lingonvecka idag och ett bankande huvud så fick vi skjuta lite på det. Man är ej ung längre, hehe.
Så det blir middag med pappa, pappas sambo, lillasyster & storasyster istället! Weho!
 
 
 
 
 
Credit till Carolina Jerhov som fotade under kvällen! Och även tack till min fina fina vän Alexandra, still going strong och lika bra vänner nu som för 9 år sedan♥
 
Musik, Vardag | 2015, göteborg, kulturkalaset | |
Upp