16 augusti

Sov läänge idag, gillar inte det egentligen för hela dagen försvinner liksom. 
Nu sitter jag här med min morgonkopp och planerar dagen, det blir svabb i hallen, handla och laga mat bland annat.
Igår tog jag och familjen en tur till Lejonet & Björnen för lite glass, det blåste upp i samma veva vi var där och lagom tills jag kom hem så började det ösregna. Lite skönt att det lättar upp luften lite :)
-----------------------------
Har världens sug efter att semestra lite i Sverige. Bara åka runt och besöka platser runtom i vårt avlånga land. Jag har en förkärlek till Småland på grund av dess underbart vackra natur, Värmland är fantastiskt fint för att inte tala om Dalarna. 
Tänk då om man skulle göra en MC-resa i några dagar? Pappa och hans sambo har bokat 3 olika hotell i bland annat Värmland, så ska dom bila igenom en del av Sverige och bara titta och uppleva. 
Som den stora MC-fantasten jag är vore det ju drömmen att få uppleva en sån sak.. något jag sitter och drömmer om såhär på sensommaren haha.
Ingen jag känner som besitter en hoj och vill ta med mig på reza? xx
 
 
Vardag | |
Upp