09.28

Goodmoorning! 
 
Jobbade min första dag igår, det var sååå roligt! Verkligen min typ av arbete och man blir på så bra humör själv när man arbetar med sånt man tycker om. 
Hela sortimentet är ju precis i min smak nu, och det lär ju bli ännu bättre till hösten eftersom dessa naturfärger härjar och blir större och större! Älskar!
I söndags var jag och sambon på födelsedagsmiddag hos min mor. Blev ett för tidigt firande då jag inte fyller förrän imorgon. Det var trevligt men gladast blev jag för att jag fick min mormors vigselringar i 20-årspresent. Jag saknar och älskar min mormor väldigt mycket. Så detta gjorde mig riktigt glad. Ska gå och putsa upp- och förminska dom innan jag använder dom!
Så fina!
-------------------------
Nu ska jag göra mig klar för jobb i eftermiddag! 
 
 
Fina mormor, förevigt saknad ♥
Vardag | |
Upp