latest 4

Hello people. 
Jag har lyckats klanta till mig igen, och jag är liksom inte ens förvånad. Jag har börjat vänja mig vid att tänka med extra tidsmarginal, för allt går inte smärtfritt om man heter Agnes Rågdell.
Imorgon ska jag hämta ut en balklänning, för att sätta på en returnota och skicka tillbaka, vänta på att jag får tillbaka mina pengar, för att sedan beställa den rätta. Nu kommer ju jag beställa den andra innan pengarna kommer, för annars står jag där med skägget i brevlådan och alla klänningar är slut... said by experience. 
 
Det senaste har jag i alla fall druckit en del vin, hej alkoholistjävel. Fast nej, jag njuter bara av det en stund på kvällen. Annars hänger jag med min man och försöker hänga med det sista i skolan. 36 dagar kvar till studenten hörde jag, känns sjukt 
Imorgon är det eurovision, hejar lite på Sanna, mest för att behålla landet lagoms stolthet, ska dricka mig lite salongsberusad på sparkling raspberry wine med mitt <3 och må. Mysigt.
Har dessutom kommit fram till att min septumpiercing måste tillbaka.
 
 
Vardag | |
Upp