don't ever stop doing the things you do, don't go

Om någon är villig att betala räkningen till spotify premium åt mig, så vore jag exxxxtremt tacksam.
Hatar open :(
Men jaaaa. Jag har inte gjort ett skit idag asså. Gått runt och sett ut som typ eminems efterträdare och lyssnat på musik. Ätit lite, vart ute på nåt som skulle vara en powerwalk i det iskalla vädret, men det var rätt skönt..
Imorgon blire äventyr i alla fall, ska iväg och träffa girlsen för fika och mys! Sedan drar jag iväg och hänger med homie en stund på eftermiddagen :)
 
På onsdag har jag möte dock, och så ska jag svänga förbi kyrkogården och lägga en blomma till mormor som har vart borta i 3 år nu. Älskar dig älskade mormor ♥ saknar dig så det värker bara!
 
peace osååååå nu ska jag platta håret. heh
 
 
bild från min instagram killmydearestone 
texten är från pernilla anderssons senaste skivsläpp! 
 
 
 
 
Vardag | |
Upp