DO YOU TELL LIES AND SAY THAT IT'S FOREVER?


Jag undrar varför Sims är grillade i kolan som hänger upp hela spelet på siffror? Ja ni vet det fyra siffrorna man ska fylla i för att kunna installera grejen? Min manual är troligen uppbränd och därav har jag inte siffror. Kul! Favoritspelet som är spelat en gång blir helt plötsligt ointressant!
Sry för mina mensutbrott hela tiden, jag har faktiskt lite dåligt samvete över det. Ppl. Jag är inte sån i verkligheten, haha.
Tog en sån där fem poängare till dusch precis, skönt efter att ha kutat runt som en skållad råtta visslandes på Somliga Går Med Trasiga Skor. Det kanske var ett undermedvetet firande för att min magsjuka är borta? Skitsaksamma.
Gut!
Såg nu att klockan är tio, funderar på att sätta på en film och lägga mig i sängen och mysa.. längesedan jag gjorde det vid närmare eftertanke.

Sagt och snart gjort!
Godnatt på er fina i kylan :)
Vardag | |
#1 - - Anonym:

Ny tävling!

Var med och tävla om en utav maybelines nyaste mascaror, det enda du behöver göra är att skriva en kort kommentar att du är med.



Lycka till

Kram natalies.se

Upp