THE PREMIÄR!

It can't be true! Jag missade att beställa den, jag är inte förvånad. För sånna saker glömmer jag lika fort som jag säger "jag får INTE glömma det!" poff, borta, väck..
Men istället för att fortsätta rabbla upp olika ursäkter till varför jag glömt att självaste underfilmen [som jag inte tror har undgått någon] AVATAR så säger jag det nu: den hade dvd/blueray [stav?] premiär igår, den 28 april. [som jag heller inte tror har undgått någon, men you know me, ska påminna alla om allting hela tiden ^^]
finns säkerligen att köpa på följande platser:
www.ginza.se
www.amazon.se (kan hända att jag angav fel adress)
www.cdon.com

Filmen är ju sååååå jävla underbar! Jag älskar den! Så imorgon när jag och mamma beger oss in till stan ska den definitivt inhandlas. Can't miss it.

För att komma till det jag skulle i detta inlägget.

Skulle säga godnatt till alla sweethearts där ute, jag hoppas att jag inte mår lika illa imorgon... trots allt Valborg..även om den förblir lugn - enligt min plan iallafall.

men sov sött!
själv kommer jag snaarast att falla i en djup, skön sömn..

- fan för väckarklockor -.-'

Vardag | |
Upp