tråkigt? Njaa ^^)

Nu bloggar jag ENDAST för att jag

1. Har idétorka när det gäller musiken
2. Inte har nåt bättre för mig för att teven just nu sänder kokos-smörja -.-'
3. Jag är trött och borde egentligen inte ens vara här :O


men iallafall, den lilla söta hoppetossan Sofia (som jag även stolt kan kalla min klasskompis) har vart på Ullared i fredags!! (den lilla råttan fick ledigt hela dan *onda blickar*) Haha!

Men jag kilade in på hennes blogg och hittade två saker som jag skulle DÖDAT för!
Kolla in Marilyn Monroe tavlan och hennes skitsnygga datapimp!
Hämta bössan lixom o';

nu ska jag dricka upp min cola och fortsätta vara störig och sen ska jag hoppa jämnfota in i sängen och, dock motvilligt, försöka leva med att jag måste vara packad och klar för att lämna mark klockan 10.20 imorgon -.-''

KÖSS my ass ._.

Vardag | |
Upp