julstök och första advent!

Tjabba tjena hallå, vi säger så!

Då vart det första advent idag!
Har städat och julstökat heeela dagen med mamma och övriga familjen, lite jobbigt, ja.
Ni vet, stryka och hänga upp gardiner (min mamma är besatt av gardiner "små detaljer gör stor susen" brukar hon säga ^^)
Iallafall, sen råstädade jag mitt rum och jag kan fortfarande inte  hitta mina nyinköpta strumpebyxor!! Så jävla tragiskt...för jag har inte en susning om vart jag gjort av dem :/
dem kommer väl fram så småning om, eller vars får man köpa nya för ytterligare 80 spänn *surt*

Men jag ser iallafall fram emot att gå på Jul på Liseberg med söta Angelica! Blir faktiskt vårt första "möte", gammalmodig som jag är ^^)
Sist gång jag var där var med Lovisa och Amanda, sistnämnda bodde i göteborg då, och vi stack dit en kväll och herre himmel vad mysigt det var! Renar (riktiga!), doften av kanel & nejlikor och julgodis och massa gott!

sen skulle vi ju då ge oss på jukebox, och så skulle vi få fram växel, så Lovisa sprang runt som en dåre mellan stånden och försökte växla, hahahaha! I will never forget! <3


Varför har jag alltid tendensen att skriva så sjukt långa inlägg?
Inte bra detta....najnaj.

Vardag | |
Upp