helt slut

Den här bloggen handlar ju i princip bara om städning, hur trött jag är och mitt ganska innehållslösa liv överlag.
Finns väl en viss charm i det också, men under vinterhalvåret är jag väldigt deprimerad och mår ganska dåligt tills det börjar bli ljust ute igen.
 
Jobbat 6 dagar i rad denna veckan. Igår var det extremt mycket folk pga black friday, lönehelg och lördag. Vi jobbade på bra! Sedan satte jag mig i bilen och körde upp till min fina fina Amanda, på vägen hann jag med både ett stopp på donken och bevittna en trafikolycka där jag stod för att underrätta Polisen. Obehagligt när bilar flyger åt pipan på det sättet... som tur var kom ingen till skada i alla fall!
Nu sitter jag här i köket, ögonen svider pga trötthet och jag funderar på om jag åtminstone ska få upp 1 stjärna idag. Bryr mig inte så mycket när jag bor själv, första advent och hit och dit. Nae. Inget jag pysslar med. 
När sambon kommer hem ska vi dra till Ikea och handla lite. 
 
Ha en trevlig söndag allihop <3 
Vardag | |
Upp