dunkar psytrance

Här i Gbg är det riktigt populärt att dra på Stamp varje helg, alltså ravepartyn i folkmun. Jag är dock inget fan, har inte provat heller för den delen men det försigår mycket på sådana fester som jag inte kan stå för riktigt.
Så jag har rave hemma istället! 
En vän till mig som är en riktig rave-fantast har inspirerat mig och introducerat mig för psytrance. Alltså, det är ju fruktansvärt gott gung! Har lyssnat hela kvällen och man kan inte sitta still en minut, helt fantastiskt.
Tur att man är ensam hemma och har persienner för fönstrena, annars hade grannarna mitt emot undrat vad i heela h* jag håller på med, haha!
Imorgon är jag ledig, syster kommer ner över helgen och jag har städ på agendan. Helgen består annars utav jobb.
 
https://play.spotify.com/user/movemycheese/playlist/0CBjqMf8vZfndoXw91G5T5 
Denna listan lyssnar jag på för tillfället! ◊ 
Vardag | |
Upp