Goa Therese!

Såg precis Therese Lindgren's video ang att hennes kille gjort slut med henne.. Satt ärligt talat och grät med henne, jag kände med henne så himla mycket.
Jag var med om exakt samma sak för 6 månader sedan, när min kille breakade med mig för att känslorna tagit slut, samma som verkade ha hänt mellan Anders och Therese. Det är smärta i värsta laget, att få höra att man inte duger längre eller att man inte är älskad längre.
För mig var det det värsta. Jag kände mig så utlämnad, ensam, kall, precis som om någon flått mig på allt skinn. Stod bara och blödde naken inför hela världen. Det var så fruktansvärt hemskt och det gjorde så fruktansvärt ont!
Jag trodde det rörde sig om att en annan tjej var inne i bilden (det var ej så) och jag förstår Therese för man kan inte för sitt vilda förstå varför man är lämnad, vad gjorde jag för fel?
Och ofta är det ingen som gjort fel. Man är bara inte "rätt" för den personen, och vemfan kan hjälpa det? Det är ju den som lämnar som har problemet, det är ju den personen som inte får det och funka känner jag. (förstå!) 
 
Det jag behövde i den fruktansvärda situationen var vänner, sysselsättning, skratt och en galen festkväll. 
Sen ska det tilläggas, att mitt förhållande varade då i 2 år~ och Therese har 5 år att lägga bakom sig, vill bara ge henne en SÅ STOR och VARM kram och berätta för henne hur detta elände kommer att göra henne 1000 gånger starkare, you dont know what strength is until being strong is the only choice you have. FINA!
 
Ge Therese en knuff i rätt riktning HÄR och HÄR  
Vardag | |
Upp