CREATIVE




Jag var inne i gallerian idag och kollade på lite olika saker, så kom jag till nagelhörnan (huhu) och var SÅ nära på att köpa ett kit med vita vanliga lösnaglar som man klistrar på. Jag har nämnligen hittat en ny skitrolig hobby, eller för att verka sanningsenlig så har jag kopierat Foki's hobby rakt av. That's the truth.
Men för det första: Det är nåt så sjukligt snyggt. För det andra: Det tar tid, är kul och man måste använda nöten (allt detta gör att jag fördriver min tid på ett bra sätt) Och ja, svart är förmodligen det snyggaste lacket som finns.
Så när jag nästa gång beger mig mot köpcentret ska det inhandlas
-glitter
-pärlor
-stenar
-nagellack
-lackbara lösnaglar

Now u know.
Och för att tillägga en sista sak innan jag sätter direction mot sängen: jag är tamejfan helt slut.

Vardag | |
Upp