I'm one of a few

Jag tillhör de få som just har fått ett (läs: uninvited guest) husdjur. Jag hann bara döpa honom till Hugo innan han först blev väldigt överaskad av en infarkt orsakat av mitt galltjut i F sus # och som grädde på moset fick han sig en jävla känga när han blev hängandes i en kaviarfälla :( r.i.p Hugo, forever in our hearts. (mitt o annes hjärta, fast, anne tänkte mer på musen som var SÅ NÄRA på att käka upp min tå)
Iallafall, lite roligt såhär i efterhand för fan vad rädd jag blev när det enda jag såg i mitt svarta rum var en mus siluett! Komiskt komiskt...

 

kom hem från claes för en stund sedan och ska väl fördriva tiden tills läggdags med te och skitprat med Angelican, som jag förhoppningsvis träffar på torsdag i Skge då det blev lite skevt i planeringen så dom kommer inte hit :( pena pena.. Men jaja, vi får ha det jävligt mys i Skge istället! Så mysigt ställe så det finns inte ♥
Njae, händer väl inte så mycket mer skulle jag tro.. En veckas lov står framför mig, sitter inte heeeelt fel!

Nu entrar jag musikens värld och seglar på marrängmoln ett tag!

Vardag | |
Upp