BARN NAMN. VA?

Jajo, det är sant. Har suttit och tagit alfabetet bokstav för bokstav, med alla dessa miljontals namn. Vissa visste jag inte ens att de existerade, andra häpnade jag över att det ens FICK existera :o ganska coolt. Och fan vad sugen man blev på småttingar! - nej förfasen ta det lugnt jag ska inte få ngt anfall och föröka mig, nu iallafall. Men åh. 26 flicknamn och 22 pojknamn. Så kul!

Kan avslöja några då:

Ceylon, Cazandra & Qendresa. Ovanliga må så vara men jag älskar dom!
Yes.
Jag är sjukt hungrig så därför beger jag mig mot köket och fixar en kopp te och nåt. 8x
Var ute och sprang/powerwalka förut och efter det en trip i duschen och sen bom ner här...what a life I got. Imorgon ska jag få något gjort har jag bestämt mig för! Typ som o städa rummet (har seriöst vääärldens dammlager..usch!) och kanske typ tvätta och så. På fredag följer jag med mamma och Claes till Götet och får se vad som hittas kan där! Favorit staden min♥ 

nä hörrni, see ya
/a



bild tagen från bilen på liseberg.
Teckningar | |
Upp