Rolling


Brallor JC 399 :-

tröja H&M 99 :-

Jag kan faktiskt fynda en del saker ibland, dock tog jag inte med något förutom den där totalfräna tröjan då.. Hittade bl.a ett fodral i blått med nitar [skitsnyggt] och ett par klackar, svarta med nitar vid hälen. [riiiktigt snygga]
Men iallafall.
Eftersom de flesta utav oss vet att blogg.se's bildkvalite inte är av just det, kvalitet, så får  vi helt enkelt ha överseende med det. Och bara en sån sak att det tar typ 5 minuter för varje god damn bild att laddas upp gör mig pissed off.
Fick vid ett tillfälle stänga av datorn för att senare komma tillbaka och börja om på nytt -.-'
båååring.

CRASHDÏET rullar, inget ovanligt förvisso. Har kollat klart på AVATAR och får väl redovisa den som alla andra, jävligt bra och den som inte sett den BÖR göra det! Enough? :]
Ehm, yeao.
Ska faktiskt krypa till kojs relativt tidigt ikväll för jag håller redan på att somna. Trött med andra ord.
men för fasen, det är typ... ah, några veckor kvar tills jag ska åka! hold on, hold on, be strong ^^,

nä.
ska gå och göra mig iordning.
xoxo
/A.

p.s Angående konfa-klänningen, jag orkar inte ta kort på den!
Kläder | |
Upp