And you run because life is too short

Hej x'')

Kom precis innanför dörren, har varit hos ett par kompisar till mina föräldrar.
Dock känner jag mig inte särskilt bra just nu. Jag får små små ångestattacker och frossa. Tänker alldeles för mycket på mormor :'(  Men hon har det bra!
Jag ska inte slösa eran dyrbara tid med mina bikter och predikan, haha.
Skolan börjar på måndag, har inte bestämt om jag ska gå ännu, inte för att sorgen hindrar mig, men jag är rädd att jag ska få en ångestattack och börja gråta :S Och så har jag en rethosta som vägrar ge med sig för allt i världen, så idrott är ingen alternativ för mig på måndag.
Men jag vill så gärna bort härifrån ett tag, under dagen, så att man får tankarna på nåt annat, men det lär jag inte få. För sjukhuset ligger 100 meter ifrån skolan, och där, någonstans i den byggnaden ligger mormor. Inte kul. Inte okej.
Jag har inte ätit ett piss idag och ändå känns det som om jag är proppmätt! :O Varför det? Är verkligen inte sugen på någonting alls :S Bara vatten. Vätska. Törstig ständigt...

Vill även ge mina innersta "good-luck" hälsningar till de små turturduvorna Sofia och Simon som just blivit tillsammans! Sofias blogg hittar ni här 
Sofia, som även är klasskamrat till mig sedan lekis är också en riktigt duktig bloggare! Lägger ut outfits, kategoriserar sina åsikter och tankar kring olika saker osv :D


Alltså, shit vad långa inlägg jag skriver ^^ har ju inget bättre för mig. Hahah.
ha en fortsatt trevlig helg iallafall (L)
Vardag | |
Upp