piercing och nytt duschdraperi

Vi tar ju lätt hem priset för att ha jobbigast grannar. Alltså, egentligen är inte jag den som sätter lappar i trappuppgången men nu är det faktiskt nära på. Paret under oss är precis som jag och min sambo var för typ 1,5 år sedan, det vill säga konstant skrik och gap och svordomar över det ena och det fjärde. Det är dock inte det jobbiga utan det är att det börjar vid 8 på morgonen - sovmornarna är som bortblåsta. 
Summan av kardemumman är att jag just nu känner mig lite trött.. haha.
Har ändå hunnit med en tur till Backaplan där det inhandlades nytt duschdraperi (vårt gamla är kvar sen han som bodde här innan. Blått med snäckor på, hehe) Och det blev kanonsnyggt! 49:- från Rusta. Det behöver inte kosta mer känner jag.
Uppe på detta fick jag ett snilleryck och sprang in och piercade mig i örat, det var det 5e hålet jag gjorde och när det gäller öronsnibbarna, alltså "fläsket" och inte brosket så kan jag ta det med pistol, det gör inte mig nåt. Däremot öronkant och alla andra ställen ska man verkligen satsa på nål! Gå till en bra piercingstudio, ska det va så ska det va!
 
Nu har jag satt i mig lite middag, blev rester i form av linsgryta med quinoa. Mums ♥ 
Ikväll blir det massa film och gottis! Pussar
 
 
Charmiga iPhone 4s bilder, hujeda så kass kvalitét... 
 
Vardag | |
Upp