we drove around on hisingen and back again

Miriam Bryant är min nya idol, typ världens häftigaste människa.
 
Vilken dag jag haft! Sparkade igång med dammsugning av hela lyan följt av städ i badrummet, köket och sovrummet. SÅ RENT och fräscht. Pappa fick även skruvat upp badrumsskåpet och jag lekte handy(woman)man och fick upp nya toarullehållaren. Blev riktigt jäkla bra alltså, nu slipper jag den fruktansvärda korgen på golvet där aaaalla mina hudvårdsprodukter låg ikastade. :)
Sen åkte jag faktiskt iväg till Amanda & Björn, det var ca 8 månader sedan vi sågs sist, helt ofattbart och dom har hunnit med både en till hund och nytt hus! Och nej, det hjälpte inte att stilla mitt hus-sug. Jag vill till landet... även om jag älskar min lägenhet så är jag born and raised on schlätta! 
Hur som helst så satt vi och pratade i flera timmar, skrattade massvis och gosade med hundbebisarna (70 respektive 90 kg så bebisar...?) nuttisar. Nu är det dock dags för fröken Agnes att sluta ögonen och njuta av lediga dagen imorgon innan jag jobbar fram till på lördag! 
Puss! 
Vardag | |
#1 - - Amanda:

Såå mysigt igår <3 Hahaha älskade vän, riktigt så maffiga är dom inte ;) 75 kg tillsammans! Puss!

#2 - - Agnes:

Svar: HAHA jädrar vad jag bredde på! Det kändes nästan så! Mysisarna, tack för igår underbara människor <3 Puss!

Upp