1 november

Halloo allihopa.
Nu har jag äntligen satt ner rumpan i köket med youtube och en flaska julmust, längtar inte alls till julen bör tilläggas men det är gott med julmust.
Jag åkte upp till pappa förut för att hjälpa honom städa bilen. Det är så mycket terapi för mig att städa så jag gör det mer än gärna. Det är typ bara då jag kan koppla bort allt annat i huvudet. Den blev ren och snygg i alla fall så den är i princip redo för försäljning! Pappas nya bil är ju ren kärlek. Automat, fyrhjulsdrift och stor och bra stereo. 
Det är en Passat Alltrack, vit... sååå snygg! 
Hur som helst, efter det åkte jag och P iväg till Ikea för att inhandla ett nytt spegelskåp, vi har noll-nada förvaring i badrummet och vi hittade ett stort och bra skåp med dubbla spegeldörrar och 3 hyllor för 395 kr! Även lite växter, ljus och ljushållare fick följa med. Smått och gott helt enkelt :)
Nu ska jag bara slappslagga hela kvällen för att ta nya tag imorgon - vankas frisörbesök! 
 
Ciao!
Vardag | |
Upp