BOYFRIEND TAG

Tänkte det kunde vara kul och göra en boyfriendtag eftersom jag har jordens skrivkramp just nu. Så då får min sambo göra det hela lite mer intressant!

 

1. Var möttes ni?

Jag: Vi gick i samma klass på gymnasiet, inte så romantiskt...

P: Tja, ingen kommer ju svara skolan ;-)

 

2. Var hade ni er första dejt?

Jag: Hos en gemensam kompis, jag övningskörde dit med min pappa!

P: Hos Kevin 

 

3. Var kysstes ni för första gången och hur var det?

Jag: P skulle gå av bussen, jag skulle vidare och efter att han gav mig en kram så snodde han en puss. Jag var verkligen inte beredd!

P: På bussen påväg till Kungshamn, det var gulligt!

 

4. Han sitter framför tvn, vad tittar han på?

Jag: Storage Wars på FOX! 

P: Storage Wars ;-)

 

5. Nämn en maträtt han inte gillar.

Jag: Linsgryta

P: Det gillar jag visst! Jag gillar inte blodpudding.

 

6. Ni ska gå ut och äta och dricka vad beställer han?

Jag: Att äta: en 150g hamburgare och en fanta att dricka!

P:  Sannerligen. 

 

7. Vilken skostorlek har han?

Jag: 46-47

P: Se där ja!

 

8. Om han hade samlat på något vad hade det då varit?

Jag: Plektrum

P: Jaa typ, när jag var liten samlade jag på kapsyler. 

 

 9. Vad är hans favoritmacka?

Jag: Hönökaka med philadelphia och kokt skinka.

P: Knäckebröd med kokt skinka. 

 

10. Vad skulle han äta varje dag om han kunde?

Jag: Donken!

P: Ängamad (morsans frikadellsoppa med grönsaker)

 

11. Vad är hans favoritmusik?

Jag: Deathmetal, alternative och metalcore. 

P: Min absoluta favorit är nog alternative, men lite dödsmetal då & då skadar ju inte själen direkt. 

 

12. Vad är hans favoritlag?

Jag: Min karl hatar sport!

P: Fuck lag. Alla suger ;-)

 

13. Vilken ögonfärg har han?

Jag: Bruna ♥

P: Yes

 

14. Vem är hans bästa vän?

Jag: JAG! ♥

P: Självklart, hjärtat. 

 

15. Nämn något du brukar göra som han inte tycker om

Jag: Han hatar när jag tittar på Ernst Kirschsteiger (?) på tvn, haha. 

P: Ta på dig ett par strumpor, gubbfan.... (Ernst alltså :p)

 

16. Var kommer han ifrån?

Jag: Han kommer från Smauen! (Smögen)

P: Smögen!

 

17. Du bakar en kaka till hans födelsedag, vilken kaka?

Jag: Daimtårta, hans favoriit of all times. 

P: Kuggfråga! Du bakar ingen alls utan åker och köper en Almondy Daimtårta!

 

18. Tränade/ tränar han någon sport?

Jag: Han rör sig endast mellan kylen och sängen och på jobbet. 

P: Om man inte jobbar ska man ligga still!

 

19. Vad kan han göra timtals?

Jag: Spela på sin jävla iPad.....

P: Drivas till vansinne av sin kära flickvän!

 

20. Har han någon unik talang?

Jag: Han är en jävel på att vara lat! Fast det kanske inte är så unikt.. 

P: Jag är bra på allt jag gör, och är jag inte bra så gör jag det inte. 

Vardag | |
Upp