älskade höst

Im finally back in balance. Haha. Våra helggäster har åkt, jag stängde dörren efter dom och började direkt att städa iordning. Jag tror mitt städberoende har blivit värre med tiden, för jag får panik, en äckelkänsla som inte går att få bort. Måste.Ha.Rent. Så jag har diskat, dammsugit, fixat all tvätt och när jag kört iväg med allt papper, burkar och glasflaskor ska jag svabba hela lägenheten. Aaaah ♥
Imorgon har jag min första stängning själv, fett jävla nervös men jag vet att efter imorgon kommer det bara gå framåt för då har jag lärt mig. Så det är bara att göra det.
Annars jobbar jag mån-fre denna veckan, ska köpa en burk chailattepulver som jag kan mysa runt med på kvällarna (chailatte alltså, inte pulverburken). 
 
Sen måste jag bara varna för Princess Nail på Backaplan, gå inte dit. 
Jag och Linn var där igår och skulle göra mani-pedi, kom hem med luftbubblor i lacket, sönderryckta nagelband och jag har stora skrapsår under fötterna pga att dom inte behärskade en fotfil. AJ. Vi är verkligen missnöjda men pallar inte ställa till med en scen så det räcker med att jag ger 0/10 toasters för det var inte trevligt och vi kom hem med sår och ett halvtaskigt resultat. Betalade 450 spänn.
Usch o aj. Nu ska jag ta hand om min sjukling till man ♥
 
 
Vardag | |
Upp