13:48

Haha, mitt snilleryck att ta hål i örat kanske var lite väl alltså.. fått ganska ont och kan bara sova på höger sida. Jag sover ALDRIG på höger sida, är en riktig vänster-tjej, så nacken är väl lite öm och så, hehe. Hade faktiskt glömt hur det var att ta hål då det är över 10 år sedan jag gjorde det sist, i öronen i alla fall. Sen är pistol verkligen ingenting jag rekommenderar men till snibbarna som bara är fläsk ändå tänkte jag att det är nog inte så farligt. Men inser nu vilken smäll det blir för vävnaden, den får sig en riktig känga. Ger det några dagar till i alla fall.
 
Annars har jag rensat ur garderoberna, burit ner alla sommarskor i förrådet och slängt iväg en stoor påse med kläder som ej kommer till användning längre. Kanske någon liten tott blir glad för dom någonstans! Annars har jag inga som helst planer idag, får lite ångest över det för jag blir så fruktansvärt rastlös.... blä. 
Vardag | |
Upp