we're choosing darkness over lightning

Även om det känns bättre vissa stunder, även om jag får fram skrattet och det lilla ruset i kroppen o jag känner mig oslagbar, så kommer oroskänslan lika fort och punkterar hål i allt det positiva jag såg.
lite så har det varit idag, jag har varit utmattad och somnat 2 gånger på soffan och bara sovit.
Säkrat inkomstkällan fram till juni, och jag får helt enkelt leva för dagen. Skicka iväg brevet till Sahlgrenska. Ta ut tabletterna. Lyssna på kroppen. 
En av nackdelarna med denna sjukdom är att man tappar motivationen till precis allting, för mig är det SÅ svårt att få iväg ett brev eller ta disken direkt. Det är en sån påfrestning att byta om till ordentliga kläder eller duscha och göra mig iordning. 
Så dessa dagar där jag måste hinna ikapp livet ska jag skicka iväg brev, maila, skriva bucketlist och tänka över  studiesituationen.
 
 
Vardag | |
Upp