run, run away Lucifer

Sitter i skrivande stund och lyssnar igenom Adnas nya platta, åh vad jag älskar det. Icke hört talas om denna tjej förut men oj, den här sortens musik håller på att slå, om den inte redan gjort det, nåt otroligt! Passar bra en sketen måndag som denna.
Kort vecka har vi framför oss, ska bli riktigt gott med långhelg. Min mor och hennes karl kommer förbi på lördag med skumpa och lite charkisar. Sedan hoppas jag att jag och P åker till Dalsland på söndag för en påskbrasa med hans föräldrar, det är så himla rofyllt där. 
 
Färgade håret typ svart igår vilket inte alls var meningen, skulle blivit lite mörkare bara men jaja! Körde på en ny färg, Nectra Color från Schwarzkopf. Luktade asgott och håret blev inte torrt och risigt som det kan bli vid färgning, jag är nöjd except the emo-helmet då, hoppas det färgen drar ur lite vid nästa dusch ;)
Vardag | |
Upp