we all need somebody to lean on

Kändes såå skönt att få skriva ut mina problem häromdagen. Det tar så stor plats i mitt liv och det sätter stopp för så mycket..
I helgen har jag spenderat några timmar med min mamma som jag inte träffar så ofta pga vår något svåra relation, igår var inget undantag och jag kom hem besviken och likgiltig som vanligt. Men jag är så glad att jag bor här och har mitt egna liv nu, jag behöver inte henne.
Kom sedan hem och röjde undan och landade i soffan med OITNB, älskarrrr så mycket! 
Och så imorse kom min andra halva hem, som jag har längtat och det var så underbart att få borra ner ansiktet  hans famn igen. Min gosepupp ♥ ikväll ska vi mysa massor och jag ska laga en god middag till honom. 
 
Tvätten är igång i tvättstugan, jag har lite ångest och småpanik över vad som ska hända till hösten. I och med att jag har fasta utgifter så måste pengar rulla in varje månad och det är faktiskt svårt utan någon utbildning eller större erfarenhet, är trots allt bara 19 år. Men men, jag kämpar på!
 
 
Vardag | |
Upp