jag kvävs

Jag blir så jävla besviken på folk ibland, hur man orkar med och diskutera SKIT, alltså ens orkar lägga energi på sådant? Lägg den energin på att förbättra din syn på livet istället för och förpesta för dig själv och alla andra.
Kan man inte bara lägga ner den här typ, black magic-grejen man håller på med?
Känner mig typ hjärntvättad och radiostyrd pga det. Jag är en sån jävla bra människa innerst inne men folk är för upptagna med att försöka forma mig efter deras förväntningar, och när jag svarar på den sk 'coachingen' så blir dom förbannade och säger typ 'lycka till då:)' men för helvete mind your own?
Jag försöker inte forma någon så varför ska nån försöka forma mig? get ur fkn shit together!
 
Jag längtar så brutalt mycket tills imorgon när jag får vara med pappa och träffa killen. Men då oroar jag mig istället över att helgen går så jävla fort, och jag villl inte åka hem. 
 
 
Vardag | |
Upp