det närmar sig

Helluu där.
Denna veckan är sista veckan hemma, men jag har inte så mycket pack-panik eftersom det inte finns så mycket att packa. Imorgon får vi reda på om vi kan få nycklarna lite tidigare för att slippa dra ut på det ytterligare en vecka. Så förväntansfull!
På onsdag blir det även en trip till Göteborg. Jag har blivit så HIMLA snål (och då är jag världens shopaholic), det kostar pengar att flytta, det är ett som är säkert. Bara adressändringen kommer gå på 300 kr med eftersändning.. inga roliga pengar direkt, jag vill ju helst lägga allt på inredning till lyan ;)
Men men. så ser livet ut för tillfället, det är mycket som snurrar i bollen!
Det bästa man kan göra då är att släppa allt ett tag och försöööka intala sig att det löser sig på ena eller andra sättet. Som sambos får man ju leva av varandras tillgångar till viss del, det finns inget "mitt" och "ditt" på samma sätt längre. Men det är inte så att jag kommer köpa mascara för våra pengar :)
 
Nya tag imorgon, nu blir det nattamacka och börja se nån rulle.
 
 
Vardag | |
Upp