fyfitta

Aaa så idag kom den värsta av alla PMSdagar jag haft än så länge. Jag har extrem PMS och blir som ett monster, en djävul, en komplett idiot, fruktansvärt elak och jag kan.bara.inte.hjälpa.det. Exempel är förut:
 
P: Kolla här, mitt internet är slut på telefonen... vafan ska jag göra nu?
Jag (efter att verkligen ha försööökt och få fram NÅT vänligt): Ehh.. har du redan förbrukat allt det? Snyggt.
Förstår ni eller?
Det här är så sjukt! Jag bara känner hur gråten sitter i halsen och hur minsta minsta lilla kan få mig att brista ut i världens gråt! 
Jo, tänker ni. P-piller? Hallå? Och jo, då säger jag såhär. NEJ. Jag vill inte ha ppiller. Jag vill inte fucka upp mina hormoner mer än dom redan är, haha. Sen har jag en tendens att pendla upp och ner i vikt och ha mina ätperioder, sovperioder och min acne som jag kämpar som ett djuuur med 1 gång i månaden. 
Vill inte att dessa äckelpiller ska snurra till det mer för mig!
 
Så, slutligen. Min medicin för PMS är.
- Ta ledigt en dag (skola/jobb) Det är fanemig ok. Man mår fruktansvärt.
- Sov så mycket du kan.
- Titta på Hem till gården, seriöst jättemys att lyssna på irländska och halvslumra.
- Drick te. I MÄNGDER.
- Choklad. Hohohoho.
- Säg till nära & kära att inte tala mer än nödvändigt med dig, för mig är det i alla fall så att om man pratar med mig om nåt som jag för tillfället tycker är fruktansvärt onödigt eller idiotiskt, så ryter jag till värre än nåt annat. Jag blir så jävla asförbannad.
 
MVH Agnes. 
 
Vardag | |
Upp