man, i feel like a woman

Nu är jag 19 år, har en smärre ålderskris känner jag. Vad ska jag göra med mitt liv? Känner att jag antingen får ta tag i jobbsökandet på allvar, eller dra tillbaks till skolan..?
Anyhow. 
Spenderar mina dagar främst med Mandy, som just nu räddar mitt liv, alltså jag vet inte vart jag hade varit utan henne. Jag lär mig dag för dag att stå mer på mina egna ben, det är precis som om jag legat i dvala i 1,5 år och precis vaknat upp och insett att livet pågår för fulla muggar och jag slösade bort så mycket dyrbar tid? 
Igår var vi på torp och handlade kläder, smink och hårfärg, jag som alltid måste förändra mig i takt med att livet förändras. Så nu är jag fräsch med en enhetlig färg i håret och fräscha naglar, älskar.
Senare ikväll ska jag på middag med mina gamla kompanjoner från gymnasiet, också hur mysigt som helst.
Jag älskar att göra mig fin och gå på middag, dricka vin och snacka gamla minnen, det är fan livskvalité!
 
Har även jordens pms just nu, haha, så livet blir per automatik svårare då. Men jag har gjort lite höstplaner och funderar även på två olika utbildningar som jag är sugen på! I'm the winner of this mtfknshit bae. 
Lev väl
Vardag | |
Upp