cause you're only almost here

Vilka hektiska, otroligt energislukande dagar jag varit mitt upp i. Det har varit så fruktansvärt jobbigt, gråtit själen ur mig känns det som. 
Men, it's meant to be. Och jag förlorar inte min man så lätt.Han är min, och kommer alltid att vara det. 
 
-------------------------------
Skola idag, tog sovmorgon och kämpade mot tröttheten in i det sista, haha. Kört lite ärenden, ätit en nice middag och nu sitter jag här och ska ta det chill någon timma till.
Min karl åker till Danmark imorgon och är borta hela långhelgen, och jag ska jobba fre-lör så det blir ju okej. Cashfloo fellahs.
När man vant sig vid att sova bredvid en varm trygg karl så känner man sig så jävla ynkligt liten och ensam och kall när han inte är här, haha... USCH för att sova själv!
 
fuck blogg.se som laggar värre än mitt virus på datorn -
 
 
Vardag | |
Upp