man skadar inte om man älskar, vilket du faktiskt säger att du gör

Tjubrä.
 
Jag är trött och har ett fett munsår intill mungipan, det spricker och det gör ont as.fuck. 
Har en bula i huvudet också efter att ha frontalkrockat med en skåpslucka igår. WIN! 
Skavsåret på fotknölen och bristen näring låtsas vi inte om helt enkelt..
 
Var iväg hela dagen igår (kan tillägga att det var längesedan jag vart så aktiv) först fikade jag med mina elsklingsbrudar på kungsgatan (deras mocca.. no words needed), sedan tog vi en tur till skoaffären och kollade in otroligt snygga replayboots! Gud.. ge mig, fänks.
Vi skildes åt, jag mötte istället upp pappis för och käka, sedan tog jag bussen till min homie och där var vi och levde jävelen (läs: jag levde jävelen på hans bekostnad... wops ;)) 
Kom hem, höll på och dö av magknip och huvudvärk/brainfreeze/köldskador and THEN i fell asleep.
 
Har möte nu på eftermiddagen, sen ska jag iväg med pappa till tröllhätta och köpa vinterdäck. Vuxenpoäng delux.
 
 
klippte luggen igår också så nu ser jag! Sen om det är skevt eller såååå.. deeet.. är en annan historia.
Vardag | |
Upp