LOOK WHO'S ALONE NOW, IT'S NOT ME, IT'S NOT ME

James Blunt – Wisemen <<
Fredag, ouff så skönt! Jag är evigt tacksam för att veckorna går sjukt fort och jag bara flyter med, olyckligtvis är jag eländigt seg och trött heeeela tiden vilket resulterar i att jag inte får ändan ur vagnen alltför ofta ;(
Dock rullar det på, det får fixa sig, för jag har inte motivation överhuvudtaget att sänka mig en gång till.
I skrivande stund väntar jag på Anne som ska joina mig i chatten en stund, dricker saft och lyssnar/sjunger till james Blunt! Störtbra snubbe det där alltså ;)
Sen har jag kommit på vad jag önskar mig i julklapp iår: en systemkamera. Efter ett par år nu har jag insett att min mobilkamera inte sitter inne på fööör mycket kvalitet.. svårt och säga, men så ere.
och som en sista notice: idolerna 2011 skrattar jag nästan åt, det är faktiskt ingen större hög kvalitet på peepsen iår. WAY TO GO JAY SMITH! DOCK blev jag lite småkär i nån Olle och en Denice.


Vardag | |
Upp