HOW CAN WE SLEEP WHEN THE BEDS ARE BURNING

Eftersom alla är påväg till London och övriga UK hela tiden vill jag bara skriva ytterligare en gång att jag vill åka dit. Åh blir så retad av alla som åker :( ibland önskar man att man var nån nisse karlsson pyssling..
MEN, jag ska dit för gott nån gång.
Mitt rum är inspekterat av allergikomitten (dvs mig) och det är helt klart godkänt, har nyst som en djävul during the cup men det är en annan sida av saken, nu kan jag vakna upp frisk på morgonen! Annars brukar jag vakna på natten och vara helt sjukt täpt i näsan och klia mig halsen med tungan tills det gör ont. But no more, för nu hoppas jag att jag har slagit ihjäl majoriteten av kvalsterarmén som befann sig i min säng ;)
That's why I'll keep listen to the radio and get some nice pictures to publish!





den ser la lite kelsugen ut?
Vardag | |
Upp