IS THIS, THE END OF ALL HOPE

Personligt:

1. ditt fullständiga namn? - Agnes M. Rågdell
2. korrekt ålder? - 15 dårå
3. längd? - 1.59 cm över markytan!
4. vikt? - 47/48
5. smeknamn? - Det har jag inget :/
6. vart bor du?-  I västra götaland, 1 tim från gbg
7. vad gör du på fritiden? - allt, gitarr, bloggar, promenader (hello oldie), inredning, handlar, läser numera.. tja.
8. beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig)? - Jg är röd/brun hårig, kortis, svartklädd oftast och tittar sällan folk i ögonen vid möten!
9. vad är du mest missnöjd med din kropp? - Fan också. Låren, vaderna, häcken, höfterna, överarmarna, axlarna ansiktsformen, näsan, hakan. Shall I go on?
10. vad är du mest nöjd med? - Läpparna och händerna
11. vad har du för uppfattning om dig själv? - Osocial, yrhöna och väldigt oföretagsam. 




12. vad vill du jobba med som äldre?  Ööh.. kanske, butiksbiträde på nån cool affär,skribent (typ journalist).. nä gud jag vet inte.
13. hårfärg? - Var mörkbrun, numer uttvättat, så brun hårig rent av liksom.
14. ögonfärg? - Blå/grå
15. någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? - Jag är en jävel på att diskutera ;)
16. kan du själv säga att du ser bra ut? - Inte ofta, men jag kan.
17. hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - Atm? Nada.  
18. är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? - Nä
19. någon vana? - Går och lägger mig för sent och vaknar därav för sent.
20. lyckotal? - vet inte, än o:


vänner/folk:
21. vad heter din bästa vän? - Angelica heter hon!
 22. hur många nära vänner har du? - Anne och Alexandra
23. anser du dig själv vara "känd" i ditt område? - Jo.. och det har sina nackdelar
24. vet många personer vem du är? - Alla
25. hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? - Långt ifrån alla, men en del kanske? o:
26. när var du senast med någon kompis? - 2 weeks ago!
27. känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - Absolut inte!
28. vem sov du senast hos av dina kompisar? - Angelica
29. vem sov senast hos dig? - Angelica


romantik:
30. vill du ha ett förhållande? - Nej
31. vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? - lika gammal eller äldre
32. är du kär? - Nej

33. tycker någon om dig mer än som vän?  inte som jag fått kännedom om!

34. är du redo för att satsa på ett förhållande? - Inte nu väl?
35. hur långt vill du gå med din tjej/kille? - och vad var det där? Är man tillsammans så är man väl det och då är ju allt så puttinuttit o:
36. tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? - Närå
37. vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? - Jamen det gör jag nog :)
38. skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? -  Jag har inte riktigt pejling på alla som går där, men det är väl inte omöjligt. 
39.Skulle du kunna vara tillsammans med någon i din klass? - Den har jag för tilllfället ingen aning om.

(tog bort massa skit jaa)

tankar & skit:
62. har du någon fobi? - En omänsklig fobi av ormar.
63. har du någon allergi? - Jag sitter i skrivande stund med allergiska utslag på kroppen, utöver det, kiwi, pollen, gräs, hö, katt(-jävlar) och kvalster.
64. vad tänker du på innan du somnar? - Hur jag ska fördriva tiden imorgon, hur jag ska plugga in vägskyltar och trafikregler.
65. vad är de första du tänker på när du ser en person? - Beror ju på vem, men typ "undrar vad den människan har för historia bakom sig"


HÄR SKA BARA TJEJER SVARA!
66. vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller höra att någon tycker om dig? - Att någon tycker om mig, det är så roligt!
67. en galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? - En galen kväll med kompisarna, som Angelica sa!
68. vad kommer först, killen eller din bästa vän? - Svarar B på den frågan.
69. hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? - inte ofta.. måste jag säga

vad väljer du?
74. oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13-? - 40 +
75. vänskap eller förhållande? -  Vänskap
76. snyggaste killen/tjejen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen/tjejen i stan med finast personlighet?- absolut finast personlighet!
78. vad är sexigast, naket eller underkläder? - jadu, fråga igen om 10 år!
79. hur gammal är du helst i mellan 7-13? - 10


skulle du?
80. kunna byta liv med någon? - på ett sätt ja, på ett sätt nej
81. isåfall vem då? - vet ej!
82. vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? - Pröva att bli sparkad mellan benen, så jag vet om det gör så ont som dom påstår.
83. kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? - Wosh, nej.
84. kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en nära vän leva? -  I värsta fall, ja o; 
85. kunna sova ute på vintern? Tål att tänkas på.
86. kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? - JA! London tack!
87. kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? - Så lågt sjunker jag inte nej.


klädstil:
88. anser du dig själv ha en speciell stil? - Ja, den är väldigt enformig och har blivit beskriven som punkare en gång, vilket enligt mig var helt fel. Så ja, liten egen är jag väl.
89. vad klär du dig i oftast? - Jeans, hoodie/tröja
90. tänker du alltid på vad du tar på dig? - Är mån om vad jag hoppar i, så ja
91. klär du dig dyrt? - Rotans varuhus ftw, där överskrider vi inte 80 kr!
92. vad kör du på: fashioncorestilen, fjortisstilen, bratstilen, (nåt som jag råkade sudda ut)n, vanligt eller något annat? - Jag klär mig precis hur jag vill, fast beslutad

senaste 48 timmarna har jag?

93. pussat någon? - min mamma fick en gonattpuss på kinden
94. haft sex? - nej
95. fått en kram av en helt okänd? - nej
96. ringt någon? - Ja
97. blivit uppringd? - Jajje
98. funnit kärleken? - inte än..
99. kollat på google? - det slog mig faktiskt häromdagen hur mycket jag googlar.

| |
Upp