WHEN U'RE A KID, U HAVE HEROES, U WANNA BE SOMEONE

Häääj..!

Jag är nog den mest pessimistiska människan som finns atm. Jag vet ärligt talat inte vad det är för fel på mig, jag är asglad i skolan och mår skitbra tills jag kommer hem! Jäkla myskobrain.
Tillråga på allt så klippte jag av mig naglarna (jag vet att jag inte kan klippa med vänster, och vilken hand klipper jag med? Exactly..) sååå jag har en megakort pekfingernagel. Och jag är assur över det för nu kan jag inte spela. <-- där har vi första tecknet på att Agnes inte är sig själv!

Har penslat på nagelförstärkningsmedel -> ^^, två gånger och gjort en nagelbehandling i hopp om att det ska börja växa.

Btw, såhär kul hade jag och Maluninus (malin) och Emz förut:


ich und maluninus


ich und emz


ich und maluninus  x2



kul framför camen atm 8D



fett cool tjej. just sayin'

Vardag | |
#1 - - [email protected]:

"7.Vad har hon för parfym? Love by Lily Prune. Och den luktar helt awsooome"



Hej. Snälla snälla snälla, jag har letat efter den parfymen i flera år. vet du vart den finns att få tag i? snälla, det vore guld värt om du berättade om du vet vart den kan köpas eller beställas, den verkar inte gå att få tag i längre o har letat i flera år och tänkte eftersom din kompis använder den. mvh [email protected]

Upp